MinTorpBlogg

MinTorpBlogg

Vad händer på Torpet under året? Jo, allt från trädgårdspyssel, växthuset & våra hundar.
VÄLKOMMEN ! Jag blir så glad över en liten hälsning från Dig!
Men jag vill även att du ger dig tillkänna med ditt namn.

söndag 27 augusti 2017

Uppdatering

Nu är det sådär längesedan jag var här.
Får bli lite uppdatering efterhand.
Det som ligger närmast för tillfället är ju inget nytt..
hundarna ;)
För mig och Faxe har det blivit hela 3 prov i eftersöksgrenarna...
.. men skam den som ger sig
med 9 på spår och 7 på vatten sedan 10 på spår och 7 på vatten
sen fick vi till det med mycket träning
10/10!!!!!
Detta tillsammans med sin syster Foxy alias Storm
Grattis Joakim!!!


Tack till min äkta hälft Kent för all stöttning och hjälp.
Så även till alla deltagare och inblandade denna dag.

Inga kommentarer: